نوشته شده توسط : erwe

گردشگری و  تور لحظه آخری تایلند ازجمله از توجهات بااهمیت هزینه ها در حکومت پادشاهی کشور تایلند است. سازمان گردشگری کشور تایلند (TAT) با بهره از سرود سرزمین تایلند عجیب به دنبال افزایش این درآمد و معرفی کشور تایلند در کل جهان می باشد.از جمله دلایل افزایش گردشگری در کشور تایلند جوی سیاسی پایدار و پیشرفت روزافزون تایلند می باشد.تایلند به عنوان یک چهار راه حمل و نقل هوایی بین المللی شناخته می شود.ساخت هتل های مدرن و پرستاره و همچنین صنایع خرده فروشی به دلیل تقاضای بالای گردشگران در تایلن در حال گسترش است.طبق آمار های اعلام شده در سال 2015 در حدود 29 میلیون گردشگر بین المللی از تایلند دیدن کرده اند.از مناطق گردشگری تایلند می توان به کاخ بزرگ, مجسمه طلایی بودا, باغ وحش ببرهای سریراچا, بازار شناور پاتایا و ... اشاره نمود.دومین جزیره بزرگ تایلند کوسامویی است که امروزه گردشگران ایراینی طرفدار بازدید از این جزیره بزرگ هستند .

هتل سنترا گرند بانکوک

یکی از بزرگترین هتل های آسیا و اقیانوسیه هتل Centara Grand at Central World Hotel می باشد. این هتل از نظر تعداد اتاق دارای بیش از ۵۰۰ اتاق می باشد که همگی این اتاق ها و سوئیت ها بسیار زیبا و مجلل می باشند که برای همه ی گردشگران با سلایق مختلف سفری راحت و خاطره انگیز را به جا می گذارد.آدرس این هتل ۵ ستاره در ۹۹۹/۹۹ Rama 1 Road, Pathumwan, Bangkok 10330, Thailand

هتل سنترا گرند بانکوک در منطقه ی مرکزی در میان مرکز بانکوک قرار گرفته است که از طرفی نیز به Central World متصل می شود. این نام متعلق به مرکز خریدی است که دارای ۵۰۰ مغازه و همچنین ۵۰ رستوران می باشد که از جمله زنده ترین مراکز خرید در سطح کل دنیا به شمار می آید.گردشگران نیز می توانند با استفاده از ایستگاه بی تی اس سیام و چیدلوم نهایت لذت را ببرند و به دور از هرگونه ترافیکی در سرتاسر شهر حرکت کنند .

هتل سنترا گرند بانکوکدر طبقه ی ۲۴ نیز رستورانی بسیار مجهز مهیا شده است که هر نوع سرویس مطلوبتان را آماده و ارائه می کند. همچنین شما می توانید با رفتن به مرکز اسپا خستگی خود را با انواع درمان های آرامش بخش برطرف کنید.هتل سنترا گرند بانکوک
امکانات هتل سنترا گرند بانکوکمیز جلو ۲۴ ساعته، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، پرستار کودک، روزنامه، امکانات برای افراد معلول و مسن،بار داخل استخر، انتقال فرودگاه، دستگاه خودپرداز / پول نقد در سایت، نگهداری از کودکان، بار، مرکز تجاری، پارک ماشین، کافی شاپ، دربان، صرافی، آسانسور، طبقه اجرایی، اتاق خانواده، خدمات لباس های شسته شده، رستوران، خدمات اتاق، جعبه سپرده ایمنی، منطقه سیگار کشیدن، تور، مرکز تناسب اندام، جکوزی، ماساژ، استخر در فضای باز، استخر (بچه ها)، حمام بخار فنلاندی، آبگرم، سونای بخار، اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها و مناطق عمومی، زمین تنیس، رستوران رو باز و بسته.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور ارزان تایلند مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: